Barbatii si dermatocosmeticele

Sensiblu a mizat si mizeaza in cresterea vazarilor pe extinderea portofoliului de produse pentru a atinge segmente noi de piata. Sesizeaza oportunitati generate de trenduri in valorile in care indivizii cred, iar aceste oportunitati sunt dublate de eforturi consistente de incurajare a acestor valori. Daca in urma cu cativa ani numarul barbatilor consumatori de creme si produse dermatocosmetice era scazut, acesta se afla in prezent pe un trend ascendent. A folosi creme nu inseamna ca iti pierzi virilitatea, inseamna o mai mare stima de sine si constientizarea nevoii de a te proteja. Sa ne gandim la David Beckham…Metosexualul numarul 1 in lume probabil e ravnit de femei si o serie de barbati cu siguranta ca il privesc drept model.  Are grija de corpul lui la maxim si nu pierde niciun strop de virilitate facand asta. Poate chiar mai adauga cateva picaturi. Sensiblu a sesizat acest trend si a adus pe piata gama Oxyance Urban SHIELD Men, o gama adresata barbatilor, care promite sa nu altereze spiritul de luptator al acestuia si nici atitudinea „cool”. Pentru marketerii sensiblu, orasul e o jungla, pastrand astfel vie masculinitatea. Produsele Oxyance nu sunt decat un apanaj al barbatului, un auxiliar pentru a lupta zilnic in aceasta jungla. Un print foarte reusit care reuseste sa prezinte printr-o singura imagine intreaga gama: gelul pentru barbierit, balsamul de dupa sunt prezentate prin metafora urbana a reabilitarii drumurilor, gelul de curatare antibacterian si crema hidratanta vin sa lupte cu poluarea si cu gazele de esapament ale traficului infernal. Ideea de agresiune zilnica a pielii incurajeaza frecventa ridicata a utilizarii produsului pentru ca barbatul sa ramana in mediul de viata pe care il iubeste si pentru a se adapta constant la el. Produsele promit tehnologia second skin, un scut tridimensional de protectie care il ajuta pe consumator sa se desfasoare in voie, fara ca pielea sa sa fie afectata. Sloganul marcii este din nou bine realizat, prin asocierea cu imaginea si cu simbolistica scutului metalic al soldatilor,”urban shield”  implica barbatul direct in mijlocul actiunii, transformandu-l intr-un erou al orasului. In acelasi timp, produsul este un erou care lupta cu succes impotriva poluarii pentru o piele frumoasa in fiecare zi. In pozitionarea produselor Oxyance pentru sexul frumos s-a optat pentru „city recue”, pornind parca de la clasicele basme in care printesa era salvata din ghearele balaurului. Nu se poate vorbi deci de o demasculinizare a barbatului, polarizarea sex frumos-sex puteric se mentine. In timp ce femeile sunt salvate, barbatul lupta el insusi avand ca aliat un puternic scut protector.

sursa: http://www.sensiblu.com

sursa:

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: