Pachete promotionale pentru studenti in clinicile private

Ieri am auzit o stire pe protv care afirma ca un domeniu in care se fac angajari in aceasta perioada de criza este reprezentat de zona serviciilor medicale de tip privat, ceea ce confirma un post anterior de pe acest blog. De ce aleg medicii sa renunte la sistemul public si sa se integreze in mediul privat? Simplu…Dupa parerea mea, clinicile private ofera medicilor salarii mai bune si conditii de munca pe masura. Altfel spus, in cadrul clinicilor private medicii pot trata pacientul intr-un mod calitativ superior si, in conditiile in care medicul este in mod ideal definit de iubirea fata de oameni, aceasta nevoie este mult mai bine satisfacuta, ba chiar completata de motivatia data de factorii materiali. Mai mult, clinicile private recurg la pachete promotionale, adaptate unor categorii specifice din target pentru a atrage noi pacienti. In decembrie 2009 Centrul Medical Unirea a debutat un proiect care se adreseaza studentilor. Conform pachetului, studentii platesc 40 lei pentru o consultatie si au reducere de 50% la orice analiza de laborator. Pretul consultatiei este mai mic decat cel practicat de multe cabinete medicale individuale, ceea ce pozitioneaza aceasta clinica in zona liderului de cost pentru segmentul reprezentat de studenti. Abordarea este o initiativa grozava. Sloganul „Fii in forma pentru urmatorul party!” aduce tinerii in fata constientizarii importantei atentiei acordate sanatatii, nu doar distractiilor. Consider ca este o initiativa nu doar de a atrage noi consumatori (aproximativ 300 pe luna, dupa cum declara oficialii CMU pentru dailybusiness.ro), ci si de a educa publicul in directia preventiei. Specialistii in marketing ai CMU abordeaza pretul prin raportare la pretul platit pentru varii forme de distractie. Concret, cei 40 lei platiti pentru o consultatie ar echivala cu costul vizionarii a doua filme. Promovarea este foarte bine targetata, desfasurandu-se in apropierea caminelor studentesti. Sunt convinsa ca programul va functiona pentru ca CMU transmite mesajul corect, prin canalele corecte unui public educabil in privinta preventiei si pentru ca ofera servicii calitativ superioare serviciilor medicale de stat. In plus, in conditiile in care bugetul acordat sanatatii este semnificativ mai mic decat in 2009, clinicile medicale private par a fi o alternativa optimista pentru  pacient, si, prin intermediul pachetelor promotionale, la preturi foarte bune! Pe de alta parte, prin astfel de pachete asistam la o extindere a pietei pe care activeaza aceste clinici. Nu se mai adreseaza elitei, ci sunt o varianta accesibila si altor categorii de public.  Se incurajeaza si cresterea frecventei serviciilor medicale prin inducerea cultului preventiei (consultatii periodice de rutina si mai putin consultatii cu scopul de a trata o serie de afectiuni), bineinteles, cu avantaje atat pentru clinica, dar si pentru pacient.

Sursa:  http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/centrul-medical-unirea-estimeaza-300-de-pacienti-noi-pe-luna-prin-pachetul-student-35444

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: