Facebook – mesager de campanie anti-diabet

Spuneam intr-un post anterior ca pe Facebook sunt prezente doar lanturile  Sensiblu si Farmaciile Dona. Am descoperit cu multa placere ca si Centrofarm a facut pasul catre retelele de social networking.  Numarul fanilor profilului de facebook este inca mic, ceea ce imi dovedeste ca orientarea catre media sociale este una relativ noua pentru lant si asociata cu o serie de  evenimente notabile pentru companie. Ma refer la decernarea premiului pentru „cea mai buna campanie initiata de o companie farmaceutica” in cadrul Galei Sanatatii catre Centrofarm pentru campania impotriva cancerului de col uterin. Profilul pe Facebook este un pas prin care compania presupun ca isi propune sa pastreze o relatie de comunicare continua cu pacientii sai, sa ii informeze asupra campaniilor pe care promite sa le deruleze si pe viitor. Ca atare, pe Facebook se anunta lansarea campaniei de depistare timpurie a diabetului prin testarea gratuita a glicemiei. Dincolo de aceasta testare, campania ofera informatii utile privind cauzele aparitiei diabetului si tipuri ale acestei boli endocrine si acorda promotii pentru produse care fac parte din acest segment.  Campania se deruleaza pe parcursul lunilor ianuarie-februarie, zilnic in Bucuresti in intervalul orar 10.30-12.30 si in tara doar vinerea si sambata, intre orele 11-13. Un impediment al acestei campanii consider a fi faptul ca in Bucuresti in fiecare zi a campaniei va fi inscrisa in programul de testare o singura farmacie, distanta pe care trebuie sa o parcurga pacientii care vor sa beneficieze de program fiind un factor decisiv pentru multi dintre acestia in beneficierea de serviciile Centrofarm de preventie a diabetului. Daca cei cu adevarat convinsi de utilitatea campaniei poate isi vor face programul pentru a nu rata testarea glicemiei, o parte din pacientii nehotarati vor fi probabil pierduti.  De asemenea, am aflat despre aceasta campanie exclusiv din mediul online si poate nu ar strica o promovare conventionala de tip tv, avand in vedere ca o parte destul de semnificativa din pacientii afectati de aceasta boala endocrina nu frecventeaza site-uri internet si retele de social media.  Nu in ultimul rand, in spatele campaniei se afla si un parteneriat cu Medicover, pacientii care se prezinta cu cardul Centrofarm sau cu flyerul campaniei la clinica Medicover Victoriei beneficiind de reduceri pentru anumite servicii din cadrul programului „Sanatate fara greutate!”. Daca sistemul sanitar de stat nu face mari eforturi sa informeze si sa educe cetatenii, ma bucur sa vad ca o fac companii din spatiul privat. Concurenta in industria farmaceutica de retail este benefica pentru pacientul care astfel are acces la o multitudine de campanii de informare prin care companiile nu doar practica responsabilitatea sociala corporativa dar incearca sa se diferentieze si sa isi creeze o imagine de brand puternica. Mai multi jucatori pe piata, mai multe campanii de informare si constientizare, pacienti mai informati!

sursa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=1161

             http://galasanatatii.sanatateatv.ro/castigatori/

             http://www.centrofarm.ro/files/campainie_glicemie/Centrofarm_Glicemie.pdf

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: