Hop si Plafar pe Facebook

Retelele sociale sunt din ce in ce mai utilizate pentru a consolida imaginea si comunicarea de brand, asa ca s-a nascut si contul Plafar. Contul este folosit pentru a informa asupra centrelor Plafar din Bucuresti si din tara, pentru a promova un produs sezonier, Florit Examen, un produs destinat studentilor si al carui scop este acela de a-i ajuta sa treaca peste hopul sesiunii cu succes. Promovarea este dublata de o reducere de 35%  pentru acest produs, reducere oferita studentilor. Abordarea este una neconventionala, prietenoasa, adaptata tinerilor. „Daca toti studentii ar invata, cluburile ar da faliment… Pentru petrecareti si emotivi, exista Florit Examen spray. Te scapa de emotii si te ajuta sa te concentrezi macar pana trece sesiunea. ;)” spune un status pe Facebook. Imi place si initiativa care incurajeaza o viata sanatoasa prin oferirea de retete culinare si as fi incantata sa mai gasesc astfel de retete, poate chiar initierea unei aplicatii Facebook „Reteta zilei”, o sursa de inspiratie pentru cei care sunt tentati sa recurga la un fast food din lipsa de idei in bucatarie. Imi place si „prietenia” dintre Centrofarm si Plafar, cele doua conturi fiind folosite pentru ca brandurile sa se promoveze unul pe celalalt. Si o comunicare buna in acest sens poate avea efectul similar unei extensii de brand. Consumatorii Centrofarm vad in prietenia Centrofarm-Plafar o garantie a calitatii retailerului de produse naturiste, micsorand practic cheltuielile de comunicare si promovare pentru brandul Plafar.

Sursa: http://www.facebook.com/photo.php?pid=30376&id=100000634309183#!/profile.php?id=100000634309183

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: