Cum sa te diferentiezi si sa cresti consumul de sex

Stiu de ani buni de zile ca sexul vinde, ca, daca o revista are pe coperta scris cuvantul „sex”, are succes. Cu cat e mai mare fontul, cu atat se vinde mai bine. Consumatorii au primit initial sex cu fonturi mici, care au inceput apoi sa creasca si sa napadeasca reviste, site-uri, mesh-uri, printuri indoor. Promovarea sexului a devenit atat de fireasca precum cumpararea zilnica a painii, incat publicitarii au putut renunta la cuvinte pentru a spune in continuare SEX.


sursa: http://theinspirationroom.com/daily/print/2008/4/durex-train-play.jpg

sursa: http://adsoftheworld.com/files/Durex-Extra-Long-Time-print-ad.jpg

Nu am gasit informatii privind cotele de piata ale firmelor producatoare de prezervative comercializate in Romania, insa observ ca, recent, Entran, produs de Ozone, a revenit cu o comunicare de brand destul de in forta. A revenit cu o comunicare clasica in tv ce trimite la o campanie mai veche din vara lui 2007, a adaugat un plus de noutate prin folosirea mediului online prin prezenta pe site-uri precum http://www.sexpert.ro, http://www.goforit.ro dar si in media sociale, Entran beneficiind de un cont Facebook al sau. Nu in ultimul rand, site-ul http://www.placerifaralimite.ro prezinta portofoliul de produs, mai divers, care cuprinde, pe langa prezervative (disponibile in 4 sortimente) si produsele Entran simplu si Entran Forte, menite sa aduca mai multa placere in dormitor. Indivizii nu numai ca au fost obisnuiti sa consume din punct de vedere mediatic mai mult sex, dar sunt si ajutati sa si faca mai mult, companiile venind in intampinarea sau, poate mai bine spus, stimularea nevoilor consumatorilor. Entran simplu si Entran Forte vin cu promisiunea calitatii ridicate fara prea mult efort. Cercetarea – Dezvoltarea a adus produse noi ce conduc deci la cresterea frecventei consumului pe aceste segmente de produse, la extinderea consumului catre alte produse din gama si, de ce nu, la loializare.
Citeam ca in Elvetia cel mai mare producator de prezervative, Lamprecht AG, se adreseaza recent unei noi nise: adolescentii cu varste de 12-14 ani. Produsul este extra small si parca dovedeste ca dimensiunea conteaza doar sub aspectul compatibilitatii cu produsul folosit. Producatorul respectiv castiga astfel un plus de notorietate si de imagine, devening primul care serveste o astfel de nisa si care parca lupta cu mentalitatea marimii care conteaza. Poate cu Lamprecht AG, small va deveni trendy. Astfel, diferentierea poate fi obtinuta prin mai mult decat campanii de comunicare sau printuri foarte bine realizate, ci, si poate mai ales, prin strategia de dezvoltare si de patrundere pe nise noi. E o realizare sa faci prezervative pentru copii-adolescenti si sa fii perceput ca o companie responsabila.🙂

surse: http://www.placerefaralimite.ro
http://www.ozone.ro/entran-forte.php?mod=back
http://www.ziare.com/lifeshow/sex/03-03-2010/intra-pe-piata-prezervativele-extra-small-pentru-pustii-de-12-ani-999740

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: