Consumator la masculin

La lansarea Elancyl Offensive Cellulite, din una in alta, parasind pentru cateva momente domeniul vast si controversat al anticeluliticelor, am ajuns sa discut cu strategii AD Pharma despre reprezentantii sexului puternic si obiceiurile lor de consum. In calitate de client al farmaciilor adesea m-am trezit uitandu-ma la profilul celorlalti cumparatori din farmacie. Inutil sa spun ca in marea lor majoritate acestia sunt, de fapt, acestea, adica reprezentantele sexului frumos. Barbatii dintr-o farmacie au o incursiune scurta si la obiect, nu prea se pierd printre rafturile cu dermatocosmetice sau produse parafarmaceutice. Cred ca pentru ei a merge la farmacie e cumva echivalent cu a merge la paine. Ai intrat, ai cerut 2 paini, ai platit si ai iesit repede. Adesea ii gasesc oarecum stingheriti de mediul din farmacie. Simt destul de clar ca nu prea intra din proprie initiativa, ci mai degraba trimisi de o sotie, o mama sau de doctor. Iar propria lor initiativa e de foarte multe ori sinonima ca o serie de simptome neplacute a caror rezolvare o cauta in sfaturile farmacistilor. Atunci cand vorbim de acest caz, cred ca sunt consumatori destul de usor de multumit. Putini se pricep la medicatii si medicamente si se bazeaza aproape orbeste pe experienta si expertiza farmacistilor. Comparam, nu demult, stangacia cu care multi barbati se prezinta in farmacie cu intimidata lor prezenta in magazine de lenjerie intima in timp ce iubita analizeaza fascinata toate modelele de sutiene iar ei asteapta intr-un colt sau urmand-o calcand usor dintr-un capat la altul al magazinului. Si totusi, numarul barbatilor care aleg sa se ingrijeasca e in crestere, si prind curaj in a intra in saloane de infrumusetare sau in a folosi dermatocosmetice. Initial de gura iubitelor sau la recomandarea medicului incearca dermatocosmeticele, sunt convinsi de calitatea lor si ajung, pe baza propriei experiente, sa transforme o utilizare de nevoie intr-o utilizare frecventa atat de nevoie, dar mai ales, DE VOIE. Cred ca in cazul barbatilor word-of-mouth nu functioneaza la fel de mult ca in cazul femeilor. Ele vorbesc mult, si vorbesc mult despre cremele pe care le folosesc. Barbatii au alte topicuri si de cele mai multe ori doar nevoia ii impinge sa discute despre creme, si asta cu iubitele lor, experte in acest domeniu.
Companiile comunica, deci, prin doamne si medici cu barbatii. Nu ar strica totusi o campanie de introducere a barbatilor in farmacii, de incurajare a atentiei acordate ingrijirii, dublate cu impingerea spre consumatori a produselor destinate lor. Pentru ca experienta proprie cu produsul este primordiala. Potentiale sugestii: plasarea de mostre ale acestor produse in reviste adresate barbatilor, utilizarea ajutorului doamnelor ca mesageri (la achizitionarea unui produs dermatocosmetic, acestea sa primeasca un cadou pentru barbatul de langa ele) etc.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: