Cu Sensiblu si Avene inima ramane deschisa catre copii

O data cu 1 iunie a inceput o noua etapa din campania „Deschide-ti inima catre copii”, campanie care, in fazele anterioare, a sensibilizat inimile consumatorilor pentru a intinde o mana de ajutor celor mici, prin achizitionarea de aparatura medicala destinata sectiei de chirurgie infantila a Spitalului Marie Curie din Bucuresti.

Sectia nu este nici in prezent finalizata iar continuarea acestui vis social este dovada vie a coerentei unei campanii de CSR realizata din suflet, si nu de dragul imaginii sau mediatizarii de care se bucura compania initiatoare a proiectului. Cristina Horia, Director Executiv al Fundației Sensiblu, afirma in acest sens:“Pentru o asemenea cauză nu poți da doar un deget de ajutor. E musai sa dai toată mâna și chiar mai multe mâini dacă ai. De aceea am decis să continuăm să susţinem proiectul Marie Curie și ne bucurăm să avem alături brandul Avene”.

Parteneriatul cu Avene permite transformarea achizitiei de produse Avene intr-o situatie win-win pentru toate partile implicate si afectate in si de parteneriat. Daca in etapele anterioare ale campaniei consumatorii achizitionau inima antistres sau brelocul, simbolul campaniei, de aceasta data, dincolo de satisfactia de a contribui la acordarea unei noi sanse la viata copiilor cu probleme cardiace, consumatorii se pot bucura de beneficiile oferite de produsele de calitate Avene. Vara aceasta 10% din vânzările oricărui produs Avene achiziționat din farmaciile Sensiblu va fi folosit pentru dotarea completă cu aparatură medicală a secției de cardiochirurgie infantilă de la Spitalul Marie Curie din București.

Avene are un intreg istoric in implicarea in proiecte sociale de succes, fapt ce ar trebui sa declanseze un sentiment de incredere consumatorilor. Avene stie ca CSR inseamna mai mult decat imagine, CSR inseamna, in primul rand, oameni. „De mai bine de 20 ani, brandul Avene s-a implicat în foarte multe campanii sociale: an de an luptă împotriva cancerului de piele și depune toate eforturile să fie alături de copiii care suferă de dermatită atopică, toate acestea alături de consumatorii săi de pe întreg globul.”, a declarat Alexandra Bucura, Brand Manager Avene. Avene si Sensiblu aduc un atu semnificativ imaginii si reputatiei lor si, mai ales, copiii care trec pragul Spitalului Marie Curie au o sansa in plus sa beneficieze de aparatura noua ce se va achizitiona in urma acestei campanii.

Pentru mine, „Deschide-ti inima catre copii” este una din cele mai reusite campanii de CSR derulate in Romania, potentiale surse ale succesului fiind dimenisiunea emotionala a proiectului (atentia acordata sanatatii celor mici) si cea acuta a problemei (nevoile la nivel de tehnica si aparatura medicala specifice fiind foarte presante).

Sursa imaginii: http://www.sensiblu.com/includes/spaw2/uploads/images/donatii_web_300x386px%20copy.jpg

Lasă un comentariu