Cu Ivatherm pleci la Paris!

Am scris nenumarate posturi despre cum Facebook a devenit un instrument esential de promovare, inclusiv in spatiul sanatate-farma-beauty. Iata ca, in perioada 27 septembrie-27 octombrie Ivatherm foloseste platforma sociala pentru a derula un concurs penru consumatoare.

Premiul consta intr-o excursie de 4 zile la Paris de 2 persoane si o vizita in compania Prof. Alain Fructus in laboratoarele Labosphere.

Concursul este gazduit pe pagina de Facebook Ivatherm. Participantele trebuie sa intre si sa dea LIKE acestei pagini, sa adauge pe wall o fotografie a lor impreuna cu unul sau mai multe produse Ivatherm si sa explice in cateva cuvinte de ce respectivul/respectivele produse sunt atat de iubite. Castigatoarea va fi aleasa in functie de numarul de like-uri pe care postul ei le-a primit din partea prietenilor.

In felul acesta, concursul se adreseaza consumatorilor fideli dar si celor ce se afla la prima achizitie. Fidelitatea se va remarca in descrierea pe care participantele o fac produselor si in convingerea cu care se vorbeste despre ele. Mecanismul de desemnare a castigatoarei aduce notorietate brandului si tot mai multi utilizatori facebook ajung sa fie familiarizati cu Ivatherm. In plus, brandul e foarte prezent, comunica si se face comunicat. Stim ca, cel putin in domeniul dermatocosmeticelor, o mare putere de influenta in decizia de achizitionare a produsului o are recomandarea si propria experienta a unei consumatoare fericite de alegerea facuta.

Imi place concursul, imi plac masurile luate pentru evitarea fraudelor, despre care puteti citi pe blogul ivatherm: http://blog.ivatherm.ro/

Portofoliul de produs foarte variat al brandului si calitatea produselor, va invita sa participati la concurs.

Voi nu vreti sa mergeti la Paris??

Un răspuns to “Cu Ivatherm pleci la Paris!”

  1. Iulia (Ivatherm) Says:

    Iti multumim pentru aprecieri! Suntem la prima experienta de acest fel, ma refer la concursuri organizate pe Facebook, dar, dupa cum observai si tu, draga Diana, orice brand isi doreste sa fie acolo unde se afla consumatorii sai. Facebook este, incontestabil, un fenomen… Ne bucura reactiile obtinute pe pagina de Facebook Ivatherm referitoare la produsele noastre, iar interesul fata de concurs pare a fi in crestere. Cine nu-si doreste sa vada Parisul?!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: