Paradontax continua sa sperie consumatorii

Va mai amintiti reclama simpla care infatisa chiuveta unei persoane afectate de paradontita care se spala pe dinti? Camera de filmat ramanea fixata pe chiuveta pe durata intregi reclame, iar cadrele care se succedau dadeau de inteles privitorului ca filmarea si personajul fara chip care se spala pe dinti fac salturi in timp. In primul cadru, observam sange in chiuveta, apoi mai mult, si reclama se incheia cu un tinde cazand zgomotos in chiuveta.
Noua campanie Paradontax nu se dezice, profita de cosmarul pacientului cu paradontita: pierderea sangeroasa a dintilor. Chiuveta e inlocuita cu un mar, din care personajul nostru fara chip musca(iar absenta chipului nu face decat sa sugereze ca nu exista un tipar al pacientului afectat de paradontita, ca oricine poate sa ii cada victima bolii paradontale), Se porneste de la asocierea deja devenita stereotip a marului verde cu sanatatea si muscatura cu muscatura, mar cu mar, afectiunea se agraveaza, culminand cu piederea dintelui in marul buclucas.
Paradontax continua sa sperie consumatorii, sa le reaminteasca faptul ca paradontita poate afecta pe oricine, ca poate fi combatuta cu Paradontax si se bazeaza pe frica generata consumatorilor si potentialilor consumatori prin invocarea cunoscutului worst case scenario.
Ma intreb jumatate amuzata, jumatate tematoare cum vor evolua vanzarile merelor si ale pastei paradontax in urmatoarele luni.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: