Sensiblu si lectia de dirigentie

In perioada 15 noiembrie-15 decembrie, Sensiblu deruleaza o noua campanie, de data aceasta nu in farmacii, in licee! Consilierii Sensiblu vor transforma orele de dirigentie in lectii privind sanatatea tenului, tinerii invatand de la specialisti cum sa isi ingrijeasca pielea, cum sa combata si sa trateze acneea si vor primi cadouri mostre ale unor produse dermatocosmetice pentru tratarea acneei si vouchere de reduceri pentru produsele dermatocosmetice destinate tenului acneic comercializate in lantul Sensiblu. Campania depaseste granitele capitalei, targetate fiind licee din Brasov, Iasi, Galati si Constanta. Se previzioneaza ca 6000 de tineri vor beneficia de aceasta lectie. Si cum tinerii sunt cei mai activi in mediul online si pe site-urile de socializare, Dirigu’ lanseaza pe Facebook un concurs de Mister si Miss Popularitate.Aceştia trebuie să posteze fotografii prim-plan si „reteta” lor de ingrijire, pe pagina http://www.facebook.com/Sensiblu, pentru a demonstra că ştiu să-şi păstreze faţa curată şi tenul sănătos. Tinerii care vor primi cele mai multe aprecieri vor câştigă premii constând în produse cosmetice şi de îngrijire, la alegere din mărcile Apivita, L’Erbolario, L’Occitane, Boots, Oxyance şi Herbosophy.
Lectia de dirigentie abordeaza o tema de interes pentru tineri, acneea fiind o problema cu care se confrunta 90% dintre acestia si care are atat efecte estetice, cat si psihice. Consilierii Sensiblu sunt pregatiti sa raspunda intrebarilor tinerilor, sa le ofere solutii pentru a se bucura cat mai mult de adolescenta.
Personal, mi se pare o initiativa foarte buna, cu atat mai mult cu cat, gratie internetului, tinerii au acces la site-uri si forumuri unde se posteaza sfaturi de tratare a acneei mai mult sau mai putin…sa zicem…ortodoxe, cvasisolutii care, in majoritatea cazurilor nu dau rezultate semnificative, dezamagesc si mai mult individul pentru care e din ce in ce mai greu sa navigheze prin noianul de informatii. Un alt fenomen care functioneaza foarte bine in cazul tinerilor si grupurilor lor de apartenenta este word-of-mouth. Sfatul unei prietene apropiate cantareste mult, iar povestea unei experiente neplacute cu un anume produs/brand este esentiala. O experienta negativa povestita adesea il face pe tanarul ascultator sa isi formeze o opinie eronata asupra produsului, scapandu-se din vedere faptul ca atunci cand discutam despre acnee nu exista un panaceu universal, ca exista solutii si solutii adaptate specificului fiecarui pacient.
In termeni de business, Sensiblu castiga un plus de notorietate in fata adolescentilor, isi mareste plaja de consumatori si potentiali consumatori, se prezinta ca un prieten specializat al adolescentilor, creste vanzarile. Daca nu vine Mahomed la munte, vine muntele la Mahomed. Daca multi tineri incearca produse antiacneice pe auzite, in baza sfaturilor nonspecializate si nu calca pragul farmaciilor, iata ca farmaciile intra in licee, se apropie de tineri, dovedindu-se un prieten de nadejde. Notorietatea e castigata prin popularizarea campaniei in mass media si in online prin latura de divertisment asigurata pe Facebook dar si prin word-of mouth. In plus, parintii liceenilor pot fi, la randul lor, vectori de transmitere ai mesajului si, asociind Sensiblu cu compania de incredere care ofera ajutor specializat de calitate, pot deveni ei insisi clienti ai lantului. Tinerii vor incerca mostrele cu siguranta si, in baza voucherelor primite cadou, vor deveni clienti Sensiblu. Dincolo de prima achizitie, prietenia cu Sensiblu ii va face sa revina in farmacii si a doua oara si pentru alte achizitii de produse, spun eu nu in mod necesar din gama antiacneicelor.
Un alt aspect pe care as dori sa il mentionez este dimensiunea tribala a evenimentului. Asa cum Vodafone intra in Regie pentru a-i chema pe studenti in Maximia, Sensiblu merge in randul tinerilor si ii chema in farmacii, lansand un trend pe care l-as numi trendul ingrijirii profesioniste a tenului.
Campania de promovare este complexa, cuprinde comunicare directa, dimensiunea promotie, comunicare online cu aspecte de viral (Mister si Miss Popularitate), Imi place din toate punctele de vedere! Jos palaria, domnule Diriginte!

Un răspuns to “Sensiblu si lectia de dirigentie”

  1. salonmasajc Says:

    Bine de stiut

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: